Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Bruk denne listen til å spore hva som utgjør bruk på din faktura.
Forfall er 15. i hver måned.
Din første faktura gjelder fra dagen ditt SIM-kort blir aktivert til slutten av neste måned. Alle våre kunder har felles fakturadato og derfor kan din første faktura gjelde to perioder. Du betaler ikke mer, bare for to perioder på samme faktura. Dette gjelder kun din første faktura.
Eksempel: SIM-kortet blir aktivert 15. mars
Første faktura gjelder for perioden 15. mars – 30. april.
Se etter datoen på din faktura
Informasjon om Avtalegiro, eFaktura
Ved bruk i land utenfor EU/EØS gjelder egne priser. Det samme gjelder for å ringe og sende SMS/MMS fra Norge til utlandet, og ved bruk på satellitt, ferge, fly og offshore.
Utlandspriser
Priser fra Norge til utlandet og EU/EØS
Priser på satellitt, ferge, fly og offshore
“Kjøp av varer og innholdstjenester” på din faktura er kjøp av varer, produkter og tjenester du har valgt å betale via din mobilfaktura.
Eksempler på varer, produkter og tjenester som blir kjøpt med mobilfaktura:
Strex er mobiloperatørenes betalingsselskap
Dersom du har mottatt en SMS fra Strex med kvittering for ditt kjøp over din mobilfaktura, kan du logge deg kostnadsfritt inn på Strex for detaljert informasjon om hvem som har fakturert deg, og for hva. Du logger inn her med mobilnummeret du kjøpte tjenestene med: https://strex.no/
Strex AS er en bedrift eid av Telenor, Telia og Ice, og som alle mobiltilbydere i Norge benytter for fakturering av varer og tjenester. Strex har ansvar for å gi deg en oversikt over kjøp som gjøres med mobilfakturaen din.
Spesialnummer er nummer til spesielle tjenester. Disse numrene koster mer:
Merk. Fra 1. september 2019 ble det gratis å ringe til følgende nummer:
Ekstra datapakker:
Superboost:
Nytt SIM-kort: 149,-
Data-SIM og Tvilling-SIM: 99,- oppstartspris og 59,- per mnd.
Papirfaktura i posten: 59,- per mnd
Chili Fri Data-abonnementet inkluderer 2 måneder gratis med TV 2 Play Sport, film og serier. Etter 57 dager vil du få en SMS fra oss med informasjon om at denne tjenesten avsluttes dersom du ikke aktivt velger å fortsette med TV 2 Play abonnementet.
Dersom du velger å fortsette med TV 2 Play, må dette gjøres i MinChili-appen, på Min Side, eller ved å ta kontakt med Chilimobil Kundesenter. TV 2 Play Sport, film og serier koster kr 150,-/mnd. hos Chilimobil. (Vanlig pris hos TV 2 Play er 179,-/mnd.)
Bestillinger før 29.11.2018
Bestillinger før 29.11.2018:
Fri Data-abonnementet inkluderer en 60 dagers gratisperiode med TV 2 Play Sport, film og serier. Etter 57 dager fikk du en SMS fra oss med informasjon om at din pakke ville fornyes om 3 dager. For å avslutte tjenesten var du nødt til å gjøre dette selv via Min Side, eller ved kontakt med Chilimobil Kundesenter. Dersom dette ikke er gjort, vil man faktureres videre for TV 2 Play produktpakker.
Bestillinger før 30.10.2018:
Kunder som bestilte Chili Fri Data før 30.10.18 fikk TV 2 Play Underholdning (90,-/mnd.). Denne pakken er kun tilgjengelig for kunder som bestilte før 30.10.18.